Створення AR-реклами

У сучасних містах безліч білбордів і екранів конкурують за увагу споживачів. А щоб затримати їх погляд на цій рекламі, повинен відбутися WOW-ефект, який приносить доповнена реальність для створення привабливого формату зовнішньої реклами. AR здатна оживити будь-який білборд, зробити його інтерактивним і незабутнім, так як в умовах висококонкурентного ринку до реклами пред’являються підвищені вимоги. Вона повинна підвищувати впізнаваність бренду, бути креативною і в той же час інформативною. Реклама з використанням AR-технології підходить для різних категорій рекламодавців.

Доповнена реальність є потужним інструментом маркетингу і служить для посилення традиційних рекламних форматів. Рекламний щит, вивіска або вітрина магазину, завдяки маркерній технології використання AR, стали інтерактивними поверхнями на яких відбувається презентація продукту в доповненій реальності, що дозволяє залучати споживачів в процес взаємодії з продуктом. Можливості використання AR в рекламі практично безмежні і залежать від фантазії клієнта. Для залучення уваги споживачів будь-якої сфери бізнесу, досить застосувати креативний підхід, урізноманітнити рекламу за допомогою доповненої реальності:

  • побачити обраний автомобіль в доповненій реальності, розглянути його з усіх боків, вивчити салон до найдрібніших деталей;
  • розміщувати меблі в інтер’єрі за допомогою доповненої реальності;
  • приміряти одяг в доповненій реальності;
  • приміряти взуття в доповненій реальності;
  • орієнтуватися в торговому центрі за допомогою доповненої реальності;
  • журнали з можливість перегляду в них відео в доповненій реальності;
  • візитки з доповненою реальністю;
  • етикетка харчового продукту за допомогою доповненої реальності може перетворитися в віртуальну книгу рецептів з цим продуктом, а також дає можливість побачити процес його виробництва;
  • упаковка продукту з додатковою інформацією у вигляді відео, анімації або гри за допомогою доповненої реальності;
  • запуск гри в доповненій реальності;
  • купити товари і отримати картки, щоб побачити на них мультиплікаційних героїв в доповненій реальності;
  • ресторанне меню в доповненій реальності з можливістю побачити зовнішній вигляд страв;
  • книги в доповненій реальності з візуалізацією сцен сюжету;
  • екран з доповненою реальністю на зупинках транспорту;
  • приміряти наручний годинник в доповненій реальності;
  • приміряти ювелірні прикраси в доповненій реальності;
  • путівник з доповненою реальністю по музею.

 

Реклама в доповненій реальності стане для споживачів особливою, тому що принесе їм незабутні емоції та враження, зробить незабутнім бренд і змусить про нього говорити.

Переваги використання AR в рекламі:

  • персоналізація торгової пропозиції;
  • інформування аудиторії;
  • створення WOW-ефекту;
  • розвага аудиторії;
  • підвищення впізнаваності бренду;
  • збільшення ефективності рекламних кампаній;
  • збільшення трафіку на сайт;
  • збільшення продажів.

 

Застосування AR-технології в рекламі підвищує інтерес споживачів і викликає бажання придбати рекламований товар або послугу. Студія «AEstAR» створить оригінальну AR-рекламу в браузері або в AR-додатку для Вашого бізнесу, що дозволить відчути всі переваги використання доповненої реальності в рекламі.