Студія
доповненої реальності

Використання технології AR в бізнесі

Ринок AR-технологій тільки зароджується, але вже пора задуматися про витрати на їх впровадження в свій бізнес. Зараз доповнена реальність демонструє відмінні результати, будучи трендом останніх років в якості просування продукту, даючи вільну зону для реклами. Найпопулярніші сфери застосування AR – це ігрова індустрія, реклама і роздрібна торгівля. Вони розширюються з кожним днем, тому реалізація технології доповненої реальності в бізнесі дасть можливість зміцнити свої позиції на ринку. Доповнена реальність дозволяє побачити віртуальні тривимірні об’єкти в реальному просторі за допомогою смартфона, стираючи межу між реальним і віртуальним світом.

Висока вартість і технічна складність впровадження AR-технології змушують задуматися про доцільність її купівлі. Компанії, які зважилися використовувати доповнену реальність для просування бізнесу залучають більшу кількість аудиторії завдяки створенню WOW-ефекту. Щоб вкладення в розробку доповненої реальності були виправдані, необхідно визначити завдання, які потрібно вирішити, і виходячи з цього прийняти правильне рішення щодо її впровадження та функціональності, яке принесе користь будь-якому виду бізнесу.

Фактори ефективності доповненої реальності:

  • впізнаваність і вірусний ефект поширення бренду;
  • залученість клієнта до процесу дослідження продукту;
  • наочність того, що неможливо побачити;
  • краще засвоєння і підвищення ефективності освіти;
  • безпечна візуалізація роботи об’єктів підвищеної небезпеки;
  • надання більшої інформації про продукт або об’єкт.

 

Використання доповненої реальності відбувається на смартфоні через завантажений додаток або безпосередньо через сайт компанії. Достатньо надати доступ до камери і навести її на поверхню, в результаті чого на екрані смартфона з’явиться віртуальний об’єкт, з яким можна взаємодіяти.

Доповнена реальність, як інструмент для досягнення маркетингових цілей, є однією з найбільш багатообіцяючих технологій, яку можна використовувати майже в кожній сфері бізнесу, доповнюючи його реальністю, тим самим відкриваючи для себе і своїх клієнтів нові можливості.

Цілі, які досягаються за допомогою AR-технології:

  • рекламні кампанії, що втягують у взаємодію з продукцією;
  • показ обладнання в розрізі, щоб пояснити його дію;
  • оживаючі рекламні листівки і дитячі книжки;
  • навчання дітей через віртуальну гру, завдяки об’єктам в 3D просторі;
  • демонстрація планування квартири в 3D;
  • візуалізація меблів в кімнаті;
  • підбір комбінацій квітів для автомобіля.

 

Незвичайний підхід просування продукту за допомогою доповненої реальності стає трендом електронної комерції, який швидко поширюється і запам’ятовується. Впровадження AR-технології помітно підвищує обсяг продажів, завдяки залученню уваги відвідувачів створеним WOW-ефектом. Студія «AEstAR» займається розробкою доповненої реальності в браузері і в додатку для бізнесу.